One more cup of coffee for the road

Jag kan meddela att Koppi visserligen serverar egenuppfödda bönor men bara tar 20 kr för en espresso och dessutom serverar chaite som de envisas med att kalla chailatte, men gott var det i vilket fall.

Såklart jättekul att träffa killarna från Prosocyal. Ser framemot att praktisera hos dem och jag tror att jag kommer lära mig massor. Definitivt beslut på fredag.

I övrigt är det fullt upp på utbildningen och jag har ägnat dagen åt att läsa ut ”den gula boken” som är vår guide till ”Marknadsföring och kommunikation i sociala medier”. Ett bra beslut eftersom jag efter mötet i går känt mig lite överväldigad. Det känns faktiskt jättebra att ha böckerna att gå tillbaka till under praktiken. De är inte på något sätt avancerade men de är riktigt bra guider när man funderar på hur? var? när? och varför?

Skillnaden mellan att praktisera på Prosocyal och Studiefrämjandet kommer såklart att vara milsvid och det tror jag kommer bli både spännande och nyttigt för mig. En riktigt bra erfarenhet att ha med i CV:t. Så jag är mycket nöjd om än något överväldigad.

About evaaxbrink

Sambo, hundägare, feminist, västgöte och inflyttad skåning med ambitioner inom folkbildning och kommunikation.

Kommentera

