Join the army, if you fail…

I morgon är det dags för unconference i Malmö med hela gruppen + Malmömiroiarna. Hela klabbet kommer äga rum hos Vuxenskolan i Malmö så jag tänkta passa på att industrispionera lite samtidigt.

Jag ska ha en session och tänkte ta upp upp ämnet ”Gerillamarkandsföring i SoMe”. Lite fräckt av mig men det gäller att utnyttja alla kanaler. Dessutom är det väl alltid någon som kommer ihåg en om man ställer sig upp och gör en grej. Kan ju också vara nyttigt. Roger kommer vara min kickback och notera vad som sägs. Sedan gör vi en snygg Prezi av det hela och delar den med alla. Himla smidigt med den här nya tekniken 😉

Från det ena till det andra så har vi ju fler uppgifter att ta tag i. Till exempel ska vi göra en presentation att lägga upp på Youtube till nästa vecka. Jag har tankar på att göra min egen version av nedanstående. Gammalt som gatan men ett snyggt koncept tycker jag.

About evaaxbrink

Sambo, hundägare, feminist, västgöte och inflyttad skåning med ambitioner inom folkbildning och kommunikation.

Kommentera

